تاریخچه شرکت سوپیتا + آشنایی با تجهیزات Soupita

امروزه استفاده از شبکه در بسیاری از حوزه‌ها به‌وضوح دیده میشه. استفاده از منابع مشترک، حذف محدودیت‌های جغرافیایی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و انتقال اطلاعات به‌صورت دقیق‌تر و بهتر و… برخی از مزایای استفاده از شبکه است. اهمیت استفاده از شبکه باعث شده تا تولید تجهیزات شبکه اهمیت زیادی پیدا کنه. برندها و شرکت‌های بسیاری در حوزه‌ی تولید تجهیزات شبکه فعالیت دارن. برندهای ایرانی هم در کنار برندهای خارجی محصولات متنوع و باکیفیتی در حوزه تجهیزات شبکه تولید می‌کنن. یکی از این برندهای موفق، برند سوپیتاست. در ادامه، درباره‌ی تاریخچه شرکت سوپیتا صحبت می‌کنیم و محصولات مختلف این برند رو در حوزه‌ی تجهیزات شبکه بررسی کنیم.

کار برند سوپیتا از کجا شروع شد؟

داستان برند سوپیتا از سال 1362 آغاز شد. این برند در شهرک صنعتی البرز تاسیس شد و در ابتدا محصولات مختلفی از جمله ظروف بادی و لوله‌های پی وی سی تولید می‌کرد. این محصولات برای استفاده در صنعت ساختمان‌سازی مناسب بودن. شرکت سوپیتا در تولید این محصولات بسیار موفق عمل کرد و این اولین گام‌های موفقیت در تاریخچه Soupita است. این برند خیلی زود توجه بسیاری از افراد فعال در این حوزه رو به خودش جلب کرد. در سال‌های بعد، سوپیتا به حوزه‌ی تجهیزات شبکه وارد شد و در این حوزه خیلی زود موفق شد. تولیدات این شرکت کیفیت بالایی دارن و روزبه‌روز هم به تعداد مشتریان این برند افزوده میشه.

بررسی تجهیزات برند سوپیتا

سوپیتا در سال‌های اولیه‌ی تاسیس خود به تولید تجهیزات شبکه روی آورد. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالا ، بسیاری از استاندارهای تعیین‌شده رو نیز دارن. یکی از نقاط عطف در تاریخچه شرکت سوپیتا طراحی و تولید داکت و ترانکینگ است. به‌طوری که می‌تونیم این گام سوپیتا رو یکی از افتخارات این شرکت بدونیم. شرکت تولید و صنعتی سوپیتا با توجه به توانمندی، سابقه و تجربه‌ی موفق یکی از برندهای برتر در حوزه‌ی تولید تجهیزات شبکه است. حالا قصد داریم برخی از محصولات این برند رو معرفی کنیم و دلیل موفقیت چشم‌گیر برند سوپیتا در تولید این محصولات رو بررسی کنیم. 

ترانکینگ سوپیتا

ترانکینگ‌های تولید شده توسط برند سوپیتا

ترانکینگ‌ها محفظه‌ای در بسته برای عبور کابل‌ هستن که علاوه بر محافظت از کابل‌ها در برابر عوامل محیطی باعث ساماندهی محیط کابل‌کشی شده هم میشن. برند سوپیتا در تولید انواع مختلف ترانکینگ فعالیت می‌کنه. ترانکینگ سوپیتا در 4 سایز و دو رنگ پرکاربرد طراحی و تولید میشه و مانند سایر برندها به‌صورت‌ شاخه‌های دو متری به بازار عرضه میشه. این 4 سایز مختلف برند سوپیتا به‌صورت زیر است:

  • سایز 80*50 میلی‌متر: کوچک‌ترین سایز برند سوپیتا که امکان نصب پارتیشن هم داره.
  • سایز 100*50 میلی‌متر: سایز متوسط ترانکینگ سوپیتا که متعلقات بسیاری داره.
  • سایز 105*50 میلی‌متر: این سایز از برند سوپیتا دارای درب نرمه. استفاده از این نوع درب برای محل‌هایی که دارای انحنا هستن بسیار مناسبه.
  • سایز 150*50 میلی‌متر: این سایز، بزرگ‌ترین سایز ترانکینگ برند سوپیتا است. این محصول دارای دو نوع درب یک‌تکه و دوتکه است.
توجه داشته باشید که روی ترانکینگ سایز 150*50 میلی‌متری با درب یک‌تکه نمی‌توانید انواع متعلقات مثل انواع پریز شبکه، تلفن و کادر ماژول رو نصب کنید. این در حالیه که روی درب دو تکه دو ردیف کلید و پریز نصب میشه که با کمک پارتیشن جدا میشن.

برند سوپیتا در کنار تولید ترانکینگ به تولید متعلقات ترانکینگ هم می‌پردازه و شما می‌تونید در انواع فروشگاه تجهیزات شبکه این محصولات رو مشاهده کنید. تولید خود محصول و متعلقات اون باعث میشه در هنگام استفاده و نصب سازگاری بیشتر با هم داشته باشن و استفاده از  این محصولات برای کاربران راحت‌تر باشه.

داکت سوپیتا

داکت تولید شده توسط شرکت سوپیتا

یکی از بهترین و متنوع‌ترین تجهیزات تولیدی برند سوپیتا داکت است. داکت‌های سوپیتا یکی از متنوع‌ترین نمونه‌های داکت از نظر نوع و اندازه هستن. همچنین، برند سوپیتا اولین تولیدکننده‌ی داکت 2 ، 2.5 و اولین تولیدکننده‌ی داکت با درب قفل‌شو در ایران استذ که یکی از افتخارات در تاریخچه برند سوپیتا محسوب میشه. داکت‌های این برند انواع مختلف ساده، شیاردار، قرنیزی، کمانی و… دارن. هرکدوم از انواع مختلف این داکت‌ها برای محل‌های مختلفی استفاده میشن و سایزهای مختلفی دارن. داکت‌های سوپیتا هم مانند ترانکینگ به‌صورت شاخه‌های دومتری به بازار عرضه میشن.

رک سوپیتا

رک شبکه تولید شده توسط برند سوپیتا

برند سوپیتا برای تکمیل محصولات خودش در حوزه تجهیزات شبکه به تولید رک با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای اروپا روی آورده. برند سوپیتا 5 نوع رک با عمق و تعداد یونیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنه. رک‌های سوپیتا با عمق‌های 40 و 60 سانتی‌متر و تعداد یونیت‌های 6، 9، 12 یونیت تولید میشن.

رک‌های این برند ویژگی‌های زیر رو دارن:

  • شیشه محدب سکوریت برای ایجاد امنیت بیشتر
  • استفاده از بدنه‌ای با ضخامت 1.5 میلی‌متر جهت افزایش استحکام رک
  • رنگ الکترواستاتیک پودرى
  • قابلیت بازشوندگی درب‌های جانبی و همچنین درب جلو تا 170 درجه
  • قابلیت تغییر عمق ستون‌ها
  • بسته‌بندی باکیفیت جهت حمل راحت و مطمئن
در کنار تولید انواع رک‌ها این برند به تولید پنل‌های 1 و 2 یونیت می‌پردازه. این پنل‌ها از جمله متعلقات رک تولیدشده توسط برند سوپیتا محسوب میشن.

نقش برند سوپیتا در شبکه

نقش برند سوپیتا در شبکه

برند سوپیتا در تولید ترانکینگ و داکت شهرت بسیاری داره. در واقع، بازار تولیدی این دو نوع محصول رو برند سوپیتا به‌صورت انحصارگونه در اختیار داره. دلیل این امر استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت، مرغوب و بهره‌گیری از تمامی استانداردهای کیفی اروپا در زمان ساخت محصولاتش است. این برند به نیاز کاربران خودش توجه ویژه‌ای کرده و در هنگام تولید و طراحی محصولات نیاز مشتریان رو در اولویت قرار داده.

حرف آخر

شبکه و تجهیزات اون اهمیت زیادی دارن. در این محتوا به بررسی تاریخچه شرکت سوپیتا اشاره کردیم تا با دلایل پیشرفت و موفقیت این برند آشنا بشیم و انواع محصولات تولیدی توسط این برند رو بررسی کنیم. اگر به دنبال تهیه‌ی محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی هستید قطعا محصولات برند سوپیتا اتخاب مناسبی هستن.

شرکت سوپیتا در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنه؟

تجهیزات صنعت، ساختمان‌سازی و تجهیزات شبکه

برند سوپیتا چه محصولاتی در حوزه شبکه به بازار عرضه می‌کنه؟

ترانکینگ و داکت و متعلقات آن و رک شبکه و…

برند سوپیتا در چه سالی فعالیت خودش رو آغاز کرده؟

1362

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x